مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 11:252016-06-29ورزشي

صافی: پیگیر انتخاب مربیان تیم کاراته دانشجویان نشدم


سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: مسئولان می توانند با نگاه عدالت محور از ظرفیت کاراته کشور استفاده بیشتری کنند.

- احمد صافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" درباره انتخاب سرمربی تیم کاراته دانشجویان افزود: در جلسه ای که برای انتخاب کادر فنی تیم دانشجویان بین مسئولان فدراسیون دانشگاهی و کاراته برگزار شد، من و شهرام هروی برای مدیریت فنی و سرمربیگری تیم دانشجویان انتخاب شدیم اما برای تیم بانوان مواردی وجود داشت که برای آن تصمیم گیری نشد، پس از این جلسه هم خبری اعلام نشد.

وی با اشاره به اظهارات دهخدا رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی مبنی بر اینکه انتخاب کادر فنی بر عهده فدراسیون کاراته است، گفت: در اینجا بحث علاقمندی من و احساس نیاز تیم دانشجویان مطرح است، بنابراین پیگیر این مسئله نشدم چون مهم حضور تیم کاراته دانشجویان ایران در مسابقات جهانی پرتغال است و هر تصمیمی برای کادر مربیان این تیم گرفته شود باید به آن احترام گذاشت.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه موفقیت هدف تیم دانشجویان است، افزود: یکی از مشکلات مدیریت ورزش ما تداخل در کارها است که در این بخش خوب عمل نمی کنیم.

باید زودتر مسابقات انتخابی تیم دانشجویان و اردوهای این تیم برگزار می شد تا همزمان با برنامه های تیم ملی نباشد، چون کاراته با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صافی: پیگیر انتخاب مربیان تیم کاراته دانشجویان نشدم

صافی: پیگیر انتخاب مربیان تیم کاراته دانشجویان نشدم