مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 10:262016-06-29بين الملل

همه پروازهای ایران به استانبول لغو شد


چند ساعت پس از حمله تروریستی مهاجمان به فرودگاه شهر استانبول ترکیه هنوز وضعیت پروازها در این فرودگاه مشخص نیست و هیچ یک از پروازهای ایران به مقصد این شهر انجام نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از حمله شب گذشته ای که در فرودگاه آتاتورک شهر استانبول به زخمی و کشته شدن بیش از 150 نفر انجامید، هنوز وضعیت این فرودگاه به حالت عادی برنگشته است.

اطلاعات پرواز این فرودگاه ترکیه ای نشان از آن دارد که اکثر قریب به اتفاق پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه همچنان متوقف باقی مانده است.

هرچند اطلاعات این سامانه نشان از آن دارد که چند پرواز محدود از این فرودگاه به مقاصد داخلی کشور ترکیه انجام می گیرد، اما همچنان پروازهای بین المللی در این حوزه متوقف باقی ماندند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ایران نیز درباره ی آخرین وضعیت پروازهای ایران به مقصد استانبول نیز گفت: با توجه به اتفاقات شب گذشته در حال حاضر این فرودگاه به حالت تعطیل درآمده و هیچ یک از پروازهای ایرانی تا زمان بازگشت کامل امنیت انجام نخواهد شد.

رضا جعفرزاده درباره زمان احتمالی از سرگیری مجدد پروازها به مقصد استانبول نیز اظهار کرد: هرچند این موضوع باید از سوی مقامات ترک تایید شود، اما به نظر می رسد بتوان از عصر امروز دوباره به از سرگرفتن پروازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پروازهای ایران به استانبول لغو شد

همه پروازهای ایران به استانبول لغو شد