مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 01:412016-06-28ورزشي

تشریخ وضعیت کاراته کرمانشاه خانه کاراته کرمانشاه به زودی افتتاح می شود


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت کاراته استان کرمانشاه پرداخت و گفت: خانه کاراته کرمانشاه به زودی افتتاح می شود.

- ناصر محمدصالحی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت کاراته استان کرمانشاه پرداخت و تاکید کرد: کاراته استان کرمانشاه در صدر قدرت های برتر این رشته ورزشی قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت مناسب کاراته کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار داریم و حضور سعید احمدی، مهدی خدابخشی، سمیرا ملکی پور و محدثه آقایی در تیم های ملی حکایت از پتانسیل بالای کاراته کرمانشاه دارد.

رییس هیئت کاراته استان کرمانشاه در خصوص وضعیت هامون درفشی نیز گفت: درفشی به خاطر اعتراض به مسائل داوری تا حدودی بایکوت شده است و در تیم ملی حضور ندارد.

محمدصالحی با اشاره به احتمال حضور مریم مشیری به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته دانشجویان، تصریح کرد: مریم مشیری هم اکنون سرمربی تیم ملی کاراته بانوان است، اما در خصوص حضور ایشان در تیم ملی دانشجویان بی اطلاع هستم.

وی با بیان اینکه خانه کاراته کرمانشاه به زودی افتتاح می شود، تأکید کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت خانه کاراته حدود 70 درصد است و بر اساس پیش بینی های انجام گرفته تا سه ماه دیگر شاهد افتتاح خانه کاراته کرمانشاه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریخ وضعیت کاراته کرمانشاه خانه کاراته کرمانشاه به زودی افتتاح می شود

تشریخ وضعیت کاراته کرمانشاه خانه کاراته کرمانشاه به زودی افتتاح می شود