مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-28اقتصادي

نماینده مردم اردبیل در مجلس: تورم بازار قشر مستضعف را به شدت رنج می دهد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم موجود در بازار به ویژه در روزهای اخیر قشر مستضعف جامعه را رنج می دهد که ضرورت دارد در کنترل آن مسؤولان دست به کار شوند.

- صدیف بدری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاها و مایحتاج ضروری مردم اظهار کرد: دستگاه های کنترلی و نظارتی باید آستین بالا زده و وارد میدان شوند تا ریشه های این نابسامانی و شرایط جهنده قیمت ها مورد ارزیابی و دقت نظر قرار گیرد.

وی ضرورت تقویت برنامه های نظارتی را در این زمینه یادآور شد و تصریح کرد: افزایش قیمت کالاها به ویژه مایحتاج ضروری مردم دغدغه ها و نگرانی هایی را به بار آورده که در چنین شرایطی باید فکری به حال اقشار آسیب پذیر شود تا در این گرانی و وضعیت نامطلوب افزایش قیمت ها فشار جدی بر روی این اقشار نیاید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گله مندی های مردم را از این افزایش قیمت ها یادآور شد و گفت: در حالی که کشور در رکود است و منابع درآمدی پایین و مردم با هزاران دغدغه و مشکلات روبه رو هستند، انتظار می رود قیمت گذاری ها، کنترل ها و نظارت ها به نوعی باشد تا آسیبی متوجه قشر آسیب پذیر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اردبیل در مجلس: تورم بازار قشر مستضعف را به شدت رنج می دهد

نماینده مردم اردبیل در مجلس: تورم بازار قشر مستضعف را به شدت رنج می دهد