مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 19:212016-06-28ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان: پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند، - شأن و مقام آنها را حفظ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، حامد جولایی به همراه جمعی از پیشکسوتان ورزش استان عصر امروز از منصور کرباسچی پیشکسوت فوتبال کردستان عیادت کردند.

این پیشکسوت ورزش فوتبال استان کردستان پس از ناراحتی از ناحیه روده مورد عمل جراحی قرار گرفت و در منزل خود دوره نقاهت را طی می کند.

منصور کرباسچی یکی از دبیران بازنشسته تربیت بدنی آموزش و پرورش است و سا ل ها در رشته فوتبال به صورت مستمر فعالیت داشته است.

این پیشکسوت نیز مدت های طولانی به عنوان مدرس فدراسیون در استان کردستان و کشور در امر آموزش دوره های مربیگری تلاش کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند، شأن و مقام آنها را حفظ کنیم.

جولایی گفت: علاوه بر این پیشکسوتان می توانند به عنوان ذخایر عظیمی از تجربیات در کنار رشته های ورزشی مختلف حضور داشته باشند تا با انتقال این تجربیات زمینه موفقیت جوانان و مربیان ورزشی استان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان: پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان: پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند