مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 15:552016-06-28اقتصادي

حمایت مالی دولت از 50 هزار طرح اشتغالزا در کسب و کارهای خرد


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از حمایت مالی این صندوق از 50 هزار طرح اشتغالزا در کسب و کارهای خرد و کوچک در سال 95 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما "اصغر نورالله زاده در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی توسعه اشتغال که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: پوشاک ، صنایع دستی ، فرش ، زیورآلات ، تولید مصنوعات چرمی و صنایع فلزی و غیرفلزی نیز از جمله کسب و کارهایی به شمار می آیند که در اولویت حمایت مالی دولت قرار می گیرند.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح را 15 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: صندوق کارافرینی امید به افرادی که طرح آنان پذیرفته شود و به صورت شبکه ای فعالیت خود را ادامه دهند حداکثر 100 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله و با کارمزد 4 درصد تسهیلات مالی می دهد .

نورالله زاده با اشاره به اینکه دسترسی مردم به صندوق توسعه ملی محدود است خواستار ایجاد خط اعتباری به صورت ریالی در این صندوق شد و گفت: با ایجاد این خط اعتباری مردم می توانند برای ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک از حمایت های مالی آن نیز بهره مند شوند .

وی افزود: براساس آمارهای موجود بنگاه های بزرگ که از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی استفاده کرده اند توفیق چندانی در بازپرداخت این نوع تسهیلات ندارند و این در حالی است که معوقات کسب و کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی دولت از 50 هزار طرح اشتغالزا در کسب و کارهای خرد

حمایت مالی دولت از 50 هزار طرح اشتغالزا در کسب و کارهای خرد