مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 13:512016-06-28ورزشي

با حضور ملی پوش استان مرکزی اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان در اراک آغاز شد


رییس هیات ورزش ناشنوایان استان مرکزی از برگزاری اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان با حضور ملی پوش این استان در اراک خبر داد.

- غلامعباس کزازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان به منظور حضور در مسابقات جهانی ترکیه از امروز با حضور 9 ورزشکار آغاز شد که حسین تبرته فراهانی ورزشکار ارزنده استان مرکزی نیز در این اردو حضور دارد.

وی تصریح کرد: در این اردو که به مدت 9 روز برگزار می شود، 9 ورزشکار دعوت شده زیر نظر سه مربی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.

رییس هیأت ورزش ناشنوایان استان مرکزی گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان قرار است در مسابقات جهانی ترکیه که از 27 تیرماه تا سوم مرداد ماه برگزار می شود، حضور یابد.

کزازی همچنین از حضور ملی پوش جودوکار استان در اردوی تیم ملی خبر داد و بیان کرد: اردوی تیم ملی جودو با حضور حسین الله کریمی جوان ترین جودوکار ناشنوای جهان و دارنده مدال المپیک که از افتخارات این استان است، هم اکنون در حال برگزاری است.

به گفته وی تیم ملی جودو ناشنوایان نیز از 27 تیر ماه تا سوم مرداد ماه در مسابقات جهانی ترکیه حضور می یابد.

رییس هیأت ورزش ناشنوایان استان مرکزی بیان کرد: در رشته کشتی نیز اکبر صابری و علی فراهانی از ملی پوشان این استان در المپیک ریو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور ملی پوش استان مرکزی اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان در اراک آغاز شد

با حضور ملی پوش استان مرکزی اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان در اراک آغاز شد