مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 13:512016-06-28فرهنگي

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد حمایت از گروه های موسیقی محلی در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه موسیقی محلی نباید به حاشیه رود، گفت: توسعه موسیقی مازندران و استفاده بیشتر از گروه های موسیقی محلی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، احد جاودانی بعد از ظهر امروز در نشست دست اندرکاران برگزاری جشنواره لیلم با فرمانداران، اظهار کرد: توسعه موسیقی مازندران و استفاده بیشتر از گروه های موسیقی محلی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل برگزاری جشنواره موسیقی محلی مطرح شد، افزود: همزمان با برگزاری جشنواره از شرق تا غرب مازندران، گروه های موسیقی مازندرانی و همچنین گروه هایی که از دیگر استان ها مهمان ما هستند به اجرای برنامه می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فرمانداران مازندران همکاری خوبی با حوزه فرهنگ و هنر دارند و هر برنامه موسیقی که در دایره ضوابط وزارت ارشاد می گنجد را در استان برگزار می کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: در برگزاری جشنواره موسیقی لیلم هم از فرمانداران تقاضا داریم یاریگر ما باشند و تمهیدات را برای برگزاری جشنواره فراهم کنند.

جاودانی با اشاره به اینکه این جشنواره 270 میلیون تومان هزینه دارد در حالی که کل هزینه فرهنگی ارشاد کمتر از یک میلیارد تومان است، ادامه داد: این در حالی است که چند جشنواره دیگر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد حمایت از گروه های موسیقی محلی در مازندران

مدیرکل ارشاد مازندران اعلام کرد حمایت از گروه های موسیقی محلی در مازندران