مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 13:352016-06-28اجتماعي

ابلاغ نقشه های گسلی بعد از 12 سال


بعد از 12 سال کار مداوم، نقشه های پهنه های گسلی ابلاغ شد و زین پس ساخت و سازها باید بر اساس ضوابط موجود در این نقشه ها انجام شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، اقبال شاکری در دویست و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورا با اشاره به ابلاغ ضوابط پهنه های گسلی افزود: سرانجام پس از 12 سال کار مداوم، در سازمان مدیریت و بحران در تاریخ دوم تیر پهنه گسلی در محدوده شهر تهران تصویب و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه با امضای تمام سازمان های مرتبط از این پس تمام پلاک هایی که در پهنه های گسلی تهران ساخته می شوند باید برای ساخت و ساز استانداردهای گسلی را رعایت کنند، گفت: بزودی این ضوابط به معاونت شهرسازی شهرداری تهران ابلاغ می شود.

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود درگذشت فرزند شهید دادمان را به همه ملت ایران تسلیت گفت.

وی در ادامه افزود: از همه افرادی که در این گرمای طاقت فرسا در ساماندهی ترافیک شهر من جمله از نیروهای راهور و نیروهای خدمات شهری که در پاکیزگی شهر کوشا هستند تشکر و قدردانی می کنم.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به گردهمایی روز گذشته عزاداران در میدان امام حسین (ع) افزود: اگر می خواهیم توطئه های فرهنگی و اجتماعی دشمنان را خنثی کنیم، باید به این مجالس کمک کنیم نه اینکه مسئولان هیات ها برای گرفتن یک بلندگو ساعت ها پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نقشه های گسلی بعد از 12 سال

ابلاغ نقشه های گسلی بعد از 12 سال