مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 13:112016-06-28حوادث

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: حال عمومی کودک حادثه دیده اراکی رضایت بخش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) از کودک حادثه دیده در سانحه برخورد با قطار عیادت کرد و حال عمومی وی را رضایت بخش اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونان بهداشتی استان ظهر امروز با حضور در بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک از امیرعلی حسن بیگی کودک هفت ساله ای که روز گذشته به علت برخورد با قطار دچار سانحه شده بود، عیادت و دستورات لازم برای پیگیری درمان این کودک را صادر کرد.

رییس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک با مساعد اعلام کردن حال این کودک مصدوم گفت: امیرعلی روز گذشته در اطراف خطوط راه آهن منطقه گردو به همراه پدربزرگ خود مشغول پیاده روی بوده که متاسفانه باد قطار عبوری وی را به عقب پرتاب کرده و موجب شکستگی ران پا، وارد شدن آسیب جدی به نخاع و ستون فقرات وی شده است.

سید محمد جمالیان افزود: با اعزام کودک به بخش اورژانس بلافاصله اقدامات درمانی لازم بر روی بیمار صورت گرفت و پس از انجام آزمایشات لازم مشخص شد مصدوم از ناحیه پا دچار شکستگی شده که عمل گچ گیری بر روی وی انجام شد، در حال حاضر با توجه به بی حس بودن پای کودک و آسیب دیدگی ستون فقرات و نخاع کودک آزمایشات مربوط به MRI انجام شده و پزشکان در حال بررسی وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: حال عمومی کودک حادثه دیده اراکی رضایت بخش است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: حال عمومی کودک حادثه دیده اراکی رضایت بخش است