مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 12:412016-06-28اقتصادي

کارگاه غیرمجاز خانگی تولید زولبیا و بامیه در شهر بوشهر پلمب شد


در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی از صنوف حساس در ایام ماه مبارک رمضان، یک کارگاه غیرمجاز خانگی در شهر بوشهر شناسایی و پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوشهر ظهر امروز در حاشیه پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در بوشهرگفت: به لحاظ حساسیت عرضه مواد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای تمامی کارگاه های تولیدی به ویژه شیرینی ها را کنترل می کنند که در این بازرسی ها یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه را که در شرایط کاملاً غیربهداشتی در شهر بوشهر مشغول فعالیت بوده را شناسایی کردند.

ندا عالی حسینی افزود: با توجه به نظارت ها و حضور بازرسین بهداشت محیط در منطقه، کارگاه غیرمجاز شناسایی و طی هماهنگی های صورت پذیرفته با مراجع قضایی و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی از فعالیت کارگاه ممانعت به عمل آورده و مکان مذکور پلمپ شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه مقدار 169 کیلوگرم زولبیا و بامیه کشف و معدوم شد و همچنین برای مراکزی که در سطح شهر اقدام به فروش این محصولات غیربهداشتی نموده اند، اخطاریه صادر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوشهر اظهار داشت: شهروندان گرامی از خرید زولبیا، بامیه، شیرینی و غذای فوری از دست فروشان دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه غیرمجاز خانگی تولید زولبیا و بامیه در شهر بوشهر پلمب شد

کارگاه غیرمجاز خانگی تولید زولبیا و بامیه در شهر بوشهر پلمب شد