مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 10:152016-06-28پزشكي

خروج تومور 12 کیلویی از کلیه مرد 50 ساله!


این مورد سیاهرگ اصلی شکم را درگیر و کاملا بسته بود، همزمان با این شرایط، بیمار درد شکم، کاهش وزن و خونریزی داشت و دچار کم خونی شده بود.

- متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از انجام عمل جراحی کلیه و خروج تومور 12 کیلویی که سیاهرگ اصلی شکم را درگیر و کاملا بسته بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهرام رزمجو، با اعلام این خبر گفت: بیماری حدوداً 50ساله، با شکایت از تورم و احساس لمس توده در شکم به بیمارستان شهید محمدی مراجعه می کند و پس از بررسی ها و عکسبرداری با تشخیص توده بسیار بزرگی در کلیه سمت راست مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

این متخصص اورولوژی و جراح کلیه با بیان اینکه نکته نادر در این بیمار وجود تومور بسیار پیشرفته بود، خاطرنشان کرد: این مورد سیاهرگ اصلی شکم را درگیر و کاملا بسته بود، همزمان با این شرایط، بیمار درد شکم، کاهش وزن و خونریزی داشت و دچار کم خونی شده بود.

رزمجو ادامه داد: این علائم همگی در مراحل پیشرفته تومور رخ می دهد، وزن تومور بیش از 12 کیلوگرم بود که برای یک کلیه بسیار بزرگ و خطرناک محسوب می شود، به هرحال، عمل جراحی با موفقیت انجام و تومور خارج شد و بیمار چند روز تحت نظر بود و اکنون مرخص شده و حال عمومی وی خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج تومور 12 کیلویی از کلیه مرد 50 ساله!

خروج تومور 12 کیلویی از کلیه مرد 50 ساله!