مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 09:212016-06-28اقتصادي

در نظارت های غله کشف شد فروش گندم پارسال به اسم امسال/ خرید 5 هزار تن گندم در زنجان


مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از کشف 200 تن گندم، سال قبل که به اسم گندم تازه امسال در حال فروش بود، خبر داد و گفت: تا کنون 5 هزار تن گندم در زنجان خریداری شده است.

- فروش گندم پارسال به اسم امسال/ خرید 5 هزار تن گندم در زنجان مدیرعامل شرکت غله استان زنجان از کشف 200 تن گندم، سال قبل که به اسم گندم تازه امسال در حال فروش بود، خبر داد و گفت: تا کنون 5 هزار تن گندم در زنجان خریداری شده است.

رسول منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اواخر خرداد ماه امسال، خرید گندم در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز صورت می گیرد، اضافه کرد: با توجه به پیش بینی جهاد کشاورزی برای تولید 350 هزار تن گندم، امسال 300 هزار تن گندم از سوی غله خریداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه دو روز قبل قریب به 5 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، بیان کرد: امسال خرید گندم به قیمت یک هزار و 270 تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین شده است.

منصوری با اشاره به اینکه بر اساس اعلام قبلی صورت گرفته، کشاورزان زمان فروش گندم باید معرفی نامه از جهاد کشاورزی به همراه داشته باشند، گفت: این امر به منظور تهیه بانگ اطلاعاتی از کشاورزان و جلوگیری از سودجویی دلالان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظارت های غله کشف شد فروش گندم پارسال به اسم امسال/ خرید 5 هزار تن گندم در زنجان

در نظارت های غله کشف شد فروش گندم پارسال به اسم امسال/ خرید 5 هزار تن گندم در زنجان