مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 03:112016-06-27ورزشي

کار کشتی آزاد گره خورد/ معادلات خادم به هم ریخت؟


با نتایجی که آزاداکاران در تورنمنت ارمنستان کسب کردند به نظر می رسد معادلات کادر فنی برای انتخاب ملی پوشان المپیکی به هم ریخته است و کار برای انتخاب سایر نفرات باقیمانده گره خورده باشد.

- "، بعد از پایان مسابقات کشتی قهرمانی 2015 جهان در آمریکا، رسول خادم و همکارانش در تیم ملی کشتی آزاد تقریبا به ارزیابی مناسبی از داشته هایشان برای حضور در المپیک رسیدند و تا حدود زیادی ترکیب ملی پوشان المپیکی در ذهن کادر فنی نقش بست، اما برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد معادلات را بر هم زد.

هر چند در پایان مسابقات انتخابی در بیشتر اوزان تکلیف مشخص و روشن شد، اما ابهام در اوزان باقیمانده کار را برای خادم و همکارانش سخت کرد.

در اوزان 57، 74 و 86 کیلوگرم حسن رحیمی، حسن یزدانی و علیرضا کریمی چمدان های خود را برای حضور در المپیک ریو بستند، اما مصدومیت رضا یزدانی در آستانه انتخابی از یک سو و حضور قاسمی برای کسب تنها سهمیه باقیمانده المپیکی کشتی آزاد از سوی دیگر، باعث شد انتخابی این اوزان برگزار نشود.

از طرف دیگر در وزن 65 کیلوگرم سیداحمد محمدی هم مدعی شد که مصدوم است و خواستار تعویق زمان انتخابی با میثم نصیری شد که مورد موافقت شورای فنی قرار نگرفت و در هر صورت با همان مصدومیت گام به تشک مبارزه گذاشت و مغلوب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار کشتی آزاد گره خورد/ معادلات خادم به هم ریخت؟

کار کشتی آزاد گره خورد/ معادلات خادم به هم ریخت؟