مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1395 ساعت 00:102016-06-27اقتصادي

خرید یک سهم از بلوک نفت و گاز ایران توسط اندونزی


یک مقام ارشد اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد که شرکت ملی نفت دولتی پرتامینا این کشور ماه آینده میلادی قراردادی برای خرید سهم یک بلوک نفت و گاز ایران امضا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای کاتادیتا اندونزی نوشت که این قرارداد در پیگیری نشست فوریه گذشته وزارت انرژی و منابع معدنی این کشور با جمهوری اسلامی ایران در بوگور در غرب جاوا امضا می شود.

مقام های بلندپایه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران و وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی اسفند ماه سال گذشته پس از برگزاری نخستین نشست کمیته مشترک دو کشور در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی و بررسی توسعه روابط فیمابین در این حوزه ها، به منظور توسعه همکاری های دوجانبه در دوران پساتحریم، یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

ویراتماجا پوجا مدیرکل بخش نفت و گاز وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی روز دوشنبه گفت که شرکت پرتامینا هنوز در حال بحث در مورد همکاری با ایران در بخش بالادستی نفت و گاز است.

وی گفت: این شرکت در حال حاضر بدنبال انجام مرحله نهایی خرید و دریافت سهم یک بلوک نفت وگاز در ایران است و امیدواریم این تفاهم نامه اواسط ژوییه آینده امضا شود.

این مقام وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی نامی از بلوک نفت و گاز که قرار است شرکت پرتامینا اندونزی سهم آن را از ایران خریداری کند، نبرد، اما این احتمال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک سهم از بلوک نفت و گاز ایران توسط اندونزی

خرید یک سهم از بلوک نفت و گاز ایران توسط اندونزی