مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-27سياسي

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد جمع آوری بیش از 99 میلیارد ریال زکات در قزوین


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین از جمع آوری 99 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات در این استان خبر داد.

- هدایت الله صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه فریضه زکات یک امر واجب الهی بوده و پرداخت آن با قصد قربت خداوند سبب برکت می شود، 99 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل زکات واجب، مستحب و زکات فطره در استان قزوین جمع آوری شده است.

وی افزود: از این میزان 53 میلیارد و 780 میلیون ریال مربوط به زکات واجب، 29 میلیارد و 880 میلیون ریال مربوط به زکات مستحب و 15 میلیارد و 835 میلیون ریال مربوط به زکات فطره است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: یکی از دغدغه های جدی و مورد تأکید مقام معظم رهبری رسیدگی به حال نیازمندان است که این مهم از ابتدای انقلاب با تشکیل کمیته امداد مورد توجه بوده است.

صفری مطرح کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین از سال 84 به صورت جدی در زمینه احیای فریضه الهی زکات با تعامل و همکاری اعضای شورای زکات و ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در این استان پیگیری های خوبی انجام داده است.

این مسؤول یادآور شد: با همت کشاورزان پرداخت کننده زکات و با همت عاملان و مبلغان این فریضه الهی احیا شد که در این راستا با توجه به تأثیر برکت زکات در جامعه و با پیگیری ها و فرهنگ سازی مناسب و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد جمع آوری بیش از 99 میلیارد ریال زکات در قزوین

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد جمع آوری بیش از 99 میلیارد ریال زکات در قزوین