مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-27اجتماعي

فارس گزارش می دهد سرابی که سراب باقی ماند


پارک سراب شهر بیجار سال گذشته با حضور استاندار کردستان و مسؤولین این شهرستان افتتاح شد، پارکی که به اذعان مسؤولان شهرداری باید بزرگترین پارک آبی موزیکال غرب کشور شود!! اما متأسفانه اکنون این پارک تنها سرابی بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیجار، سرگرمی و تفریح از نیازهای ثانویه اما لازمه زندگی انسان هاست، که پارک ها و بوستان ها از جمله مکان هایی است که می تواند علاوه بر برآوردن این نیاز، محلی برای آرامش فکری و استراحت شهروندان را فراهم سازد.

شهر بیجار در استان کردستان دارای چندین پارک و بوستان است که پارک آبی سراب از جمله این پارک ها است.

براساس اعلام مسؤولان بیجار، می بایست پارک سراب بزرگترین و زیباترین آبنمای موزیکال غرب کشور را در خود جای دهد و به نوعی نیاز سرگرمی و تفریحی مردمان این شهر را رفع نماید.

نقشه پارک سراب در منطقه ای به همین در سال 82 طرح ریزی شد که امروز همچنان اندر خم فاز اول و افتتاحیه های صوری آن باقی مانده تا همچو نامش سرابی بیش بماند.

وجود این پارک نیازمند ایجاد زیرساخت های آب و برق است که اکنون به دلیل عدم وجود این زیرساخت ها خشک در حال تخریب شدن و تضییع بیت المال است.

پارک آبی سراب، بزرگترین پارک خشک بیجار!! پارک آبی سراب سال گذشته با حضور استاندار کردستان و مسؤولین شهرستان بیجار و جمع کثیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سرابی که سراب باقی ماند

فارس گزارش می دهد سرابی که سراب باقی ماند