مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 21:312016-06-27بين الملل

درخواست کره شمالی از کره جنوبی برای مذاکره هر زمان و هر مکان


کره شمالی که پس از جنگ خونین دهه 50 میلادی، باز هم بارها با همسایه جنوبی خود تا لبه پرتگاه جنگ پیش رفته، حالا از سئول برای مذاکرات مستقیم دعوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دولت کره شمالی به همسایه جنوبی اش پیشنهاد مذاکره کره ای-کره ای داده و برای پذیرفتن زمان و مکان پیشنهادی سئول اعلام آمادگی کرده است.

بر اساس گزارش ایتارتاس، پیونگ یانگ البته در این دعوت به مذاکره، روز 15 اوت یعنی سالروز آزاد شدن کره از زیر یوغ حکومت امپراطوری ژاپن را پیشنهاد کرده؛ در پیشنهاد کره شمالی، شهرهای پیونگ یانگ و کایسونگ (پایتخت امپراطوری باستانی کره) به عنوان مکان های پیشنهادی برگزاری مذاکرات مطرح شده است.

این درخواست را کمیته آماده سازی کره شمالی ارائه کرده است؛ کمیته ای که بسیاری از اعضای ارشد دولت به دستور کیم جون ان رهبر جوان این کشور در آن عضو شده اند تا مقدمات عادی سازی روابط با کره جنبوی فراهم شود.

مقامات دولتی، شخصیت های برجسته نهادهای غیردولتی، اعزاب احزاب و حتی شهروندان عادی کره جنوبی مخاطب درخواست مذاکره شمالی ها هستند.

در حال تکمیل .

http://fna.

ir/FJENX8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کره شمالی از کره جنوبی برای مذاکره هر زمان و هر مکان

درخواست کره شمالی از کره جنوبی برای مذاکره هر زمان و هر مکان