مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 08:262016-06-27سياسي

امام جمعه شاهین دژ: حقوق های نجومی نشان دهنده عدم تحقق عدالت علوی در جامعه است


حقوق های نجومی نشان دهنده عدم تحقق عدالت علوی در جامعه است.

- حجت الاسلام نقی باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضرت علی(ع) اولین شهید محراب بودند لذا نمازگزاران باید عبادات خود را بر پایه محبت، احکام و سنت این امام بزرگوار آمیخته کنند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در سال 40 هجری در 63 سالگی به دلیل کینه ای که خوارج نسبت به ایشان داشتند به دست ابن ملجم مرادی به شهادت رسیدند.

این مسؤول با بیان اینکه حضرت علی(ع) نخستین شخصی بودند که به اسلام ایمان آوردند و در واقع اولین مومن به اسلام شناخته شدند، افزود: حضرت علی(ع) و رسول خدا(ص) به عنوان پایه های استوار اسلام محسوب می شوند بنابراین عدم پذیرش امام علی(ع) توسط هر کس سبب گمراهی وی می شود.

امام جمعه شاهین دژ خاطرنشان کرد: تنها راه نجات مسلمانان از آتش جهنم متوسل شدن به دو پایه اسلام یعنی رسول خدا(ص) و حصرت علی(ع) است پیامبر اکرم (ص) حضرت علی و خود را از یک شجره می دانستند و می فرمودند" من و علی پدران امت اسلام هستیم".

باقری به حدیث قدسی درباره ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: رسول خدا(ص) در این حدیث می فرماید: ولایت علی بن ابی طالب دژ من است هر کس به این دژ درآید، از عذابم ایمن است و اگر مردمان همه بر ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین دژ: حقوق های نجومی نشان دهنده عدم تحقق عدالت علوی در جامعه است

امام جمعه شاهین دژ: حقوق های نجومی نشان دهنده عدم تحقق عدالت علوی در جامعه است