مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 02:512016-06-26سياسي

امام جمعه چالوس: تحمل سختی ها نشان از ادعای شیعه علی(ع) بودن است


امام جمعه چالوس تحمل سختی ها را نشان از ادعای شیعه علی(ع) بودن خواند و گفت: نمی توان ادعای ولایت امام علی(ع) را داشت اما با پیش آمدن مشکل و ضرری همه را رها کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری در مراسم شب قدر که در مسجد عسلسر برگزار شد در جمع عزاداران با تسلیت شهادت امیر المومنین (ع) اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن بوده و در این ماه روزه داران با روزه داری، طاعت و بندگی و مخالفت با هواهای نفسانی زمینه ورود در شب های قدر را فراهم کرده و وارد این شب شدند.

وی با اشاره به اینکه یک شب از شب قدر بر همگان گذشت، تصریح کرد: امشب که مصادف با شهادت مظلومانه مولای متقیان است در این ساعت از شب مومنان روزه دار برای کسب تقرب به خداوند با توسل به قرآن و ولایت امیر مومنان و ائمه معصومین درخواست بهترین مقدرات را برای خود از خدا دارند.

وی با بیان اینکه مومنان روزه دار با تمسک به دو میراث پیامبر خود یعنی قرآن و اهل البیت خود را ارتقا می دهند، اضافه کرد: انسان که سراپا گناه و خطا است با توسل به این دو میراث در شب قدر منزلت پیدا می کند.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه شب قدر برای این شب قدر است برای اینکه کسی که گناه و معصیت همه وجودش را فراگرفته است دلش را تاریک کرده است با احیای این شب قدر و منزلت پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چالوس: تحمل سختی ها نشان از ادعای شیعه علی(ع) بودن است

امام جمعه چالوس: تحمل سختی ها نشان از ادعای شیعه علی(ع) بودن است