مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 23:112016-06-26اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر: اداره مدارس نیازمند دانش تخصصی و نوآوری در عمل است


مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر در نشست شورای معاونین این اداره گفت: مدیران مدارس رکن اصلی کیفیت بخشی آموزشی هستند و باید با خلاقیت و دانش حرفه ای به اداره مدرسه بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرخمیر، ناصر عسکری زاده عصر یکشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش بندرخمیر اظهار داشت: برنامه ریزی و فراهم سازی بستر لازم برای بهبود کیفیت در مدارس یکی از وظایف مهم مدیر در مدرسه است.

وی از مدیران به عنوان برنامه ریز و مسؤول اجرایی برنامه های آموزش وپرورش یاد کرد و خاطرنشان ساخت: باید با استفاده حداکثری از امکانات موجود و ظرفیت های شهرستان فرآیند تعلیم و تربیت را به جلو برد.

مدیر آموزش وپرورش بندر خمیر خواستار توجه مدیران به افزایش میزان مطالعه دانش آموزان شد و بیان داشت: مطالعه و عادت به خواندن یک گام اساسی برای رشد فکری دانش آموزان است که باید در مدارس آموزش داده شود.

عسکری زاده مدیریت بحران و توانایی حل مسائل سنگین را از ویژگی مدیران برتر برشمرد و گفت: تصمیمات عاقلانه و دوری از برخورد احساسی، ما را از بحران های سخت عبور می دهد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای کنکور سراسری سال 95 در این شهرستان فراهم شده است تصریح کرد: با تصمیم گیری در شورای معاونین، کلاس های تست زنی و کارگاه مشاوره ای در این شهرستان برای داوطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر: اداره مدارس نیازمند دانش تخصصی و نوآوری در عمل است

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر: اداره مدارس نیازمند دانش تخصصی و نوآوری در عمل است