مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 23:112016-06-26سياسي

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: آثار خدمات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار خدمات ارزنده و عملی دولت باید در زندگی تک تک شهروندان خصوصا روستاییان ملموس و نمایان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، احمد مرادی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش فین اظهار داشت: فین از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی خوبی برخوردار است که باید برای خدمت به مردم و استفاده بهینه شهروندان این منطقه شکوفا گردد.

وی افزود: مردم فین حق دارند از خدمات دولت بهره مند شوند و لایق بهترین خدمات رسانی و امکانات هستند که وطیفه مسؤولان است در این مسیر حرکت نمایند و موانع پیشرفت بخش فین را برطرف سازند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال جوانان و تامین آب مردم در روستاها از اولویت های کاری قرار دارد که اگر امروز در این خصوص چاره اندیشی نشود با بحران روبرو خواهیم شد.

مرادی ادامه داد: آب یکی از الزامات حیات است و بدون این عنصر گرانبها نمی توانیم در جهت توسعه و عمران اقدام کنیم به همین خاطر باید برای حفظ آب و مدیریت مصرف از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و فرهنگ سازی کنیم.

وی همچنین با حضور در میان مردم فین در محل مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) طی سخنانی بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و افزود: آثار خدمت دولت باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: آثار خدمات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: آثار خدمات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد