مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 21:252016-06-26سياسي

تشکیل ستاد مقابله با گرد و غبار


اعضای دولت لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیئت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، به محمدرضا صالحی و سیدعلی اکبر پرویزی به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی رأی اعتماد داد و از خدمات استانداران پیشین قدردانی کرد.

رییس جمهوری در این جلسه که عصر یکشنبه برگزار شد، با بیان اینکه دولت نسبت به مردم ایران صرف نظر از گرایش های سیاسی و قومیت متعهد است، استانداران هر دو استان را به حداکثر تلاش برای خدمت رسانی به مردم و پیگیری تعهدات سفر توصیه کرد و افزود: خدمت رسانی به مردم باید به گونه ای باشد که مردم به خوبی آثار این خدمات را احساس کنند.

روحانی با ابراز رضایت از عملکرد آقای پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات موفقی که در محل قبلی مأموریت داشته، در استان خراسان جنوبی که مورد توجه ویژه دولت از لحاظ رفع محرومیت ها و توسعه اقتصادی است، هم منشأ خدمات خوبی بوده و به توسعه و پیشرفت استان اهتمام نماید.

رییس جمهوری همچنین با توجه به سوابق طولانی آقای صالحی در مسئولیت های گوناگون در وزارت کشور و شناختی که از استان دارد، وی را گزینه مناسبی برای پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد مقابله با گرد و غبار

تشکیل ستاد مقابله با گرد و غبار