مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 20:562016-06-26اجتماعي

مدیرکل هواشناسی ایلام: دمای هوای ایلام گرمتر می شود


یوسف شیخ الملوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تداوم افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده توسط کارشناسان هواشناسی ایلام پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: در ششمین روز از فصل تابستان کارشناسان هواشناسی استان اعلام کردند که هوای استان همچنان گرم و احتمال وجود گرد و غبار در روزهای آینده وجود دارد.

وی ادامه داد: در حالی که روزهای گذشته مردم استان هوای خنکی را تجربه کردند اما این روزها موج گرما بر استان حاکم شده و در برخی مناطق استان ایلام این دما به مرز 50 درجه سانتی گراد بالای صفر رسیده است.

این مسؤول اضافه کرد: وضعیت هوای استان ایلام در حال حاضر طبق آخرین خروجیی نقشه های هواشناسی پایدار بوده و پدیده غالب ما در استان افزایش دمایی است که نسبت به روزهای قبل اتفاق می افتد.

شیخ الملوکی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر این مهم است که تا این لحظه در کشور عراق و سوریه کانون های گرد و غباری شکل نگرفته است، گفت: به محض این که نقشه ها شکل گیری گرد و غبار را در کشور عراق نشان دهند ما در اولین فرصت به اطلاع و سمع نظر مردم می رسانیم.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: البته پیش بینی می شود با توجه به شکل گیری توده جدید گرد و غبار در شمال کشور عراق این پدیده طی امشب و فردا در استان استقرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی ایلام: دمای هوای ایلام گرمتر می شود

مدیرکل هواشناسی ایلام: دمای هوای ایلام گرمتر می شود