مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 20:562016-06-26حوادث

حال 5 مصدوم ناخوشایند است/ 3 سرباز به دلیل شدت جراحات بدحال ترند


رییس و پزشکان بیمارستان شهید رجایی شیراز که از دوم تیر امسال پذیرای مصدومان دو سانحه تصادف اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان هستند، - آخرین وضعیت سانحه دیدگان را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس بیمارستان ترومای شهید رجایی شیراز با اشاره به بستری بودن 13مصدوم دو سانحه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان در بخش ICU این بیمارستان اظهار داشت: پنج مصدوم این بخش، حال نامساعدی دارند و سه نفر به دلیل شدت جراحات ناشی از سانحه، بدحال تر هستند و نگران سلامت آنها هستیم.

شهرام بلندپرواز از مردم در این شب های قدر، برای سلامتی مصدومان این دو سانحه، التماس دعا کرد و افزود: 14مصدوم دیگر سانحه،در بخش هستند و شرایط بهتری دارند، چهار نفر نیز در حال ترخیص هستند و خوشبختانه از این مصدومان، مورد بدحالی نداریم.

وی بیان کرد خدمات موردنیاز مصدومان بر اساس اولویت و پروتکل های درمانی، به آنان ارایه شده و خدمات درجه های بعد هم که در حال ارایه است.

این دانشیار جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی شیراز، 10سال سابقه خدمات تروما برای خدمت رسانی به بیماران جنوب کشور را دارد، گفت: این سابقه، تجربه تخصصی و حرفه ای را برای بیمارستان به همراه داشته که موجب شد، 54مصدوم اعزامی به بیمارستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 5 مصدوم ناخوشایند است/ 3 سرباز به دلیل شدت جراحات بدحال ترند

حال 5 مصدوم ناخوشایند است/ 3 سرباز به دلیل شدت جراحات بدحال ترند