مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 19:102016-06-26اقتصادي

قرارداد احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه منعقدشد


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از انعقاد قرارداد احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه نگهداری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبر داد.

- به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، سعداله عبدالهی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی کشور، در زنجیره ی حمل و نقل کالا همواره مورد توجه بازرگانان و صاحبان کالا بوده است و به دنبال ایجاد زیرساخت های بندری مطلوب، رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در زمینه ی احداث سیلوها و انبارهای مکانیزه نگهداری کالا دوچندان شده است.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سه ماهه نخست سال جاری موفق شده است یک فقره قرارداد سرمایه گذاری در زمینه ی احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه نگهداری کالا به ارزش 310میلیارد ریال به روش BOT(ساخت، بهره برداری، واگذاری) به امضا برساند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تشریح این قرارداد سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: با احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه نگهداری کالا که در چارچوب ارائه خدمات مناسب به بازرگانان و صاحبان کالا منعقد شده، ضمن افزایش ظرفیت نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه منعقدشد

قرارداد احداث و بهره برداری از انبارهای مکانیزه منعقدشد