مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 18:402016-06-26اقتصادي

ربیعی:اعتیاد در حال زنانه شدن است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زنانه شدن اعتیاد مبارزه با اعتیاد زنان را برای ما جدی تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی ربیعی در حاشیه بازدید خود از مرکز ترک اعتیاد بهبود گستران همگام (ویژه زنان) به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران تاکید کرد: ایران کشوری پیشتاز در مبارزه با مواد مخدر بوده و از جمله کشورهایی است که بیش از 3 دهه مبارزه با مواد مخدر را به نفع انسان هایی که در کشورهای مختلف از جمله اروپا و آمریکا مصرف کننده مواد مخدر بوده اند را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه ما شهدای زیادی را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم، ادامه داد: این مهم حقی است که ایران بر گردن کشورهایی دارد که در مسیر یا مقصد ترانزیت مواد مخدر قرار دارند.

ربیعی با اشاره به اینکه ما در دوره هایی برای سرمایه گذاری در زمینه کشت جایگزین در کشورهای تولیدکننده مواد مخدر برنامه هایی داشته ایم، خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه های وزارت کشور با کشورهای همسایه و نیز در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر باید بر این نکته تاکید شود که ایران کانون مبارزه با مواد مخدر در منطقه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افراد درگیر اعتیاد در کشور با تاکید بر اینکه در درجه اول دولت و سپس نهادهای اجتماعی در این زمینه مسئولیت دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی:اعتیاد در حال زنانه شدن است

ربیعی:اعتیاد در حال زنانه شدن است