مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 18:212016-06-26سياسي

3 توقع دادستان کل کشور از دولت درباره حقوق های نجومی


از دولت توقع داریم ابتدا مدیران متخلف را که حقوق های نجومی گرفته اند عزل کند و سپس این حقوق ها را به بیت المال بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جواد منتظری دادستان کل کشور در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: در شب هفتم تیر هستیم شبی که در آن حادثه ای با هدایت استکبار و منافقین جنایتکار به وقوع پیوست که طی آن بسیاری از شخصیت های ارزنده که در رأس همه آنها شهید بهشتی بود را از دست دادیم.

وی افزود: این حادثه هر چند برای انقلاب بسیار وحشتناک بود اما همانند سایر شهدا در طول تاریخ اسلام موجب قوام و ثبات انقلاب شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای انتقال مسائل دستگاه قضایی از سوی مسئولین این قوه است، گفت: در این هفته مسئولان دستگاه قضایی می توانند خدماتی را که در طول سال به مردم ارائه می شود بیان کنند و از مشکلات خود با مردم صحبت کنند و علل مشکلاتی را که باعث می شود انتظار به حق مردم از دستگاه قضایی برآورده نشود را برای مردم تبیین کنند.

منتظری ادامه داد: قطعاً وقتی مردم در جریان یک سری مسائل و مشکلات باشند، انتظار خود را با امکانات و موجودی ما هماهنگ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 توقع دادستان کل کشور از دولت درباره حقوق های نجومی

3 توقع دادستان کل کشور از دولت درباره حقوق های نجومی