مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:562016-06-26دانش

دانشگاه کاشان، جهنم سوزان بورسیه ها


نگاه واقع بینانه به اخباری که از دانشگاه کاشان مخابره می شود، نشان می دهد که این دانشگاه به سمبل و نماد تقابل با بورسیه ها در وزارت علوم تبدیل شده و مسئولین این دانشگاه قصدی برای تغییر مسیر و اصلاح رفتار و روش های خود ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، دانشگاه کاشان در یک سال گذشته، خیلی بیشتر از آنچه از آن انتظار می رود خبرساز بوده است.

خبرهایی که از این دانشگاه در ماه های اخیر شنیده می شود و تلاشی که مسئولین این دانشگاه درجهت های خاص و برخلاف مصالح آموزش عالی انجام می دهند، موجب حیرت همگان شده است.

بر خلاف نسل پیشین، مدیران این دانشگاه که علاقمند به توسعه فضای کالبدی دانشگاه و جذب نیروهای متخصص به عنوان هیات علمی بودند، مدیران فعلی علاقمند به سیاسی کاری، حاشیه سازی و بالاخص نشان دادن قوه قاهره مدیریت خود به بورسیه ها برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته با اساتید بر دوری از حاشیه سازی و سیاسی کاری در دانشگاه ها و ظلم به بورسیه ها بر خلاف اخلاق، قانون و تدبیر تاکید داشتند و اکنون در سالروز بیانات ارزشمند ایشان مشاهده می شود که در دانشگاه کاشان، دقیقا سیاسی کاری و حاشیه سازی به عنوان رکنی رکین مورد توجه قرار گرفته و این دانشگاه به "جهنمی سوزان برای بورسیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان، جهنم سوزان بورسیه ها

دانشگاه کاشان، جهنم سوزان بورسیه ها