مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:402016-06-26ورزشي

نمایندگان مازندران و کسب رتبه دوم مسابقات جهانی


تیم اعزامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران به مسابقات شیرین سازی آب دریا که هر دو سال یکبار در دانشگاه مونیخ آلمان برگزار می شود رتبه دوم را بدست آورد - نمایندگان مازندران در مسابقات بین المللی شیرین سازی آب دریا در آلمان مقام دوم را کسب کردند.

سرپرست تیم اعزامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تیم علوی این دانشگاه با حضور در مسابقات شیرین سازی آب دریا که هر دو سال یکبار در دانشگاه مونیخ آلمان برگزار می شود رتبه دوم را بدست آورد .

به گفته دکتر شاهنظری در این مسابقات؛ شش داور دستگاه های شیرین کننده آب 12 تیم شرکت کننده را در دو روز ارزیابی کردند و تیم دانشگاه مونیخ رتبه نخست را کسب کرد و تیم علوی در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است دکتر علی شاهنظری عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب بعنوان سرپرست و راهنمای این تیم و راهب ماهفروزی دانشجوی مقطع دکتری آبیاری و زهکشی ، کیقباد رستمی ریگ چشمه دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد آبیاری و زهکشی ، شقایق امام دوست دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد منابع آب و پونه فرد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد صنایع غذایی از دانشکده مهندسی زراعی دانشگاه اعضاء این تیم اعزامی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مازندران و کسب رتبه دوم مسابقات جهانی

نمایندگان مازندران و کسب رتبه دوم مسابقات جهانی