مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:362016-06-26ورزشي

رییس دادگستری نطنز مطرح کرد مختومه شدن 7150 پرونده در دادگستری نطنز در سال 94


در سال 94 تعداد 7 هزار و 120 پرونده وارد دادگستری نطنز شده و در 11 شعبه دادسرا، دادگاه و حل اختلاف مورد بررسی قرار گرفته و در پایان سال 7 هزار و 150 پرونده رسیدگی و خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نطنز، محمد شیخ مقدم ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفتم تیر در شهرستان نطنز که در محل مسجدالزهرا(س) برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، شهید بهشتی را شخصیتی استثنایی برای نظام جمهوری اسلامی قلمداد و اظهار کرد: بی شک یکی از ستارگان درخشان نظام در اوایل انقلاب شهید بهشتی بود که علاوه بر همکاری در نگارش قانون اساسی، دستگاه قضای کشور را پایه گذاری کرد.

وی از اجرای ده ها برنامه در هفته قوه قضاییه در نطنز خبر داد و افزود: دیدار کارکنان دادگستری، ثبت و اسناد و پزشکی قانونی با امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا و سخنرانی در نماز جمعه نطنز از جمله برنامه های دادگستری نطنز در این هفته بوده است.

رییس دادگستری نطنز تصریح کرد: در چند روز گذشته به اتفاق قضات دادگستری از زندان کاشان بازدید کردیم و مشکلات احتمالی زندانیان را مورد بررسی قرار داده و در این هفته به تعدادی از زندانیان نیز مرخصی داده شد.

وی برگزاری مسابقه علمی بین کارکنان و انجام مشاوره پزشکی توسط پزشک قانونی، برگزاری مسابقات ورزشی از سوی ستاد حفاظت را از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری نطنز مطرح کرد مختومه شدن 7150 پرونده در دادگستری نطنز در سال 94

رییس دادگستری نطنز مطرح کرد مختومه شدن 7150 پرونده در دادگستری نطنز در سال 94