مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 14:052016-06-26حوادث

دستگیری 2 نفر در مشهد به دلیل راه اندازی تجمع تلگرامی


متهمان می گویند وقتی تجمع برخی شهروندان تهرانی مقابل یک مرکز تجاری رخ داد افرادی در شبکه های اجتماعی عنوان کردند که مشهدی ها «بی جربزه» هستند و ما هم برای آن که به تهرانی ها اثبات کنیم ما هم می توانیم از این کارها بکنیم اقدام به دعوت از اعضای شبکه های اجتماعی کردیم.

- متهمان می گویند وقتی تجمع برخی شهروندان تهرانی مقابل یک مرکز تجاری رخ داد افرادی در شبکه های اجتماعی عنوان کردند که مشهدی ها بی جربزه هستند و ما هم برای آن که به تهرانی ها اثبات کنیم ما هم می توانیم از این کارها بکنیم اقدام به دعوت از اعضای شبکه های اجتماعی کردیم.

2 جوان 19 و 20 ساله که با بالا بردن تعداد اعضای یک کانال تلگرامی در مشهد، افرادی را به تجمع مقابل یک مرکز تجاری دعوت کرده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنا معاون دادستان مشهد روز گذشته با بیان این مطلب گفت: در پی تجمعی که روز پنجشنبه گذشته به دعوت برخی افراد در فضای مجازی مقابل یک مرکز تجاری در مشهد صورت گرفت، عده ای در محل قرار تجمع کردند.

قاضی حیدری افزود: اگرچه تجمع این افراد در ذات خود هیچ مشکلی نداشت اما وقتی تجمع آنان موجب ایجاد مشکلات ترافیکی و سلب آسایش مردم شد، پلیس نیز به ناچار آنان را متفرق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 نفر در مشهد به دلیل راه اندازی تجمع تلگرامی

دستگیری 2 نفر در مشهد به دلیل راه اندازی تجمع تلگرامی