مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 13:562016-06-26اجتماعي

نجات یافتگان سوانح و حوادث در مازندران عضو جمعیت هلال احمر می شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی این جمعیت برای پذیرش عضویت نجات یافتگان سوانح و حوادث مختلف که توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان امدادرسانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار داشت: در قالب این طرح تمامی افرادی که در نتیجه وقوع حوادث مختلف از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان استفاده می کنند می توانند در صورت تمایل با عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر و با شرکت در کلاس های آموزشی، متناسب با شرایط سنی و تحصیلاتی خود، عضو این مجموعه خدمتگزار شوند و در انجام خدمات عام المنفعه، هلال احمر استان را یاری کنند.

وی، هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ نوع دوستی و خودامدادی عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگ ترین نهاد غیردولتی آماده استقبال از هر نوع مشارکت و همکاری اقشار مختلف جامعه برای گسترش چتر حمایتی خود بر سر اقشار آسیب پذیر و ارائه خدمات مورد نیازبه افراد نیازمند است.

اکبری با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر در راه خدمت رسانی به انسان های نیازمند مرزی نمی شناسد و صیانت از کرامت انسانی فارغ از رنگ و نژاد و مذهب مهم ترین هدف فعالیت های این مجموعه است, گفت: هموطنانی که از سایر استان ها به مازندران سفر می کنند چنانچه از خدمات جمعیت هلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یافتگان سوانح و حوادث در مازندران عضو جمعیت هلال احمر می شوند

نجات یافتگان سوانح و حوادث در مازندران عضو جمعیت هلال احمر می شوند