مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:552016-06-26اجتماعي

مگس های سفید همچنان مهمان پایتخت نشینان


رییس اداره محیط زیست تهران در مورد وضعیت مگس های سفید در پایتخت با شروع فصل گرما گفت: تابستان امسال هم شاهد حضور سفید بالکها در پایتخت خواهیم بود.

- محمد حسین بازگیر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با ا شاره به اینکه اینگونه حشرات عمدتا از آفات مزارع کشاورزی و سمپاشی های بی رویه برای مبارزه با آفات بوجود می آیند افزود: برای شناسایی و کاهش اینگونه حشرات مزاحم اقدامات و پژوهش های علمی زیادی صورت گرفته تا جایی که سال گذشته کارگروه مبارزه با این آفات با همکاری شهرداری تهران، محیط زیست و جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

وی با اشاره به عملکرد کارگروه مبارزه با مگس های سفید ادامه داد: روش های مبارزه با طغیان این حشرات که باعث مزاحمت در محیط های شهری می شوند موسسه دفع حشرات است و با کارهای تخصصی که در این زمینه صورت گرفته در نظر داریم برای همیشه این موجودات مزاحم را از بین ببریم.

بازگیر با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری برای از بین بردن این حشرات اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری متولی اجرای فضای سبز است تاکنون کارهای موثری برای جلوگیری از پیشرفت سفید بالکها انجام داده که نصب نوارچسب های زرد رنگ بر روی درختان سطح شهر نشان از این است که سفیدبالکها در کدام منطقه بیشتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگس های سفید همچنان مهمان پایتخت نشینان

مگس های سفید همچنان مهمان پایتخت نشینان