مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:462016-06-26دانش

در اطلاع دادن خبر برکناری به اخباری کم کاری کردیم/ اخباری هم حتما مطلع بوده!


معاون حقوقی وزیر علوم در رابطه بی اطلاعی اخباری در مورد خبر برکناری اش گفت: ما مشکلی با اخباری نداشتیم، ولی حتما در اطلاع دادن کم کاری کردیم؛ - البته وزیر نظرشان همین بود و اخباری هم حتما مطلع بوده است! اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد روشن، معاون حقوقی وزیر علوم در حاشیه مراسم معارفه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت برکناری محمد اخباری از سمت ریاست دانشگاه علمی کاربردی گفت: برای اداره هر کاری اقتضائاتی وجود دارد و این اقتضائات متناسب با وضعیت موجود است که بر این اساس ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

وی افزود: در هر صورت باید طرح آمایش آموزش عالی را به صورت جدی دنبال کنیم.

روشن در رابطه با اینکه چرا وزارت علوم برکناری اخباری را به خود او اطلاع نداد، گفت: ما مشکلی با اخباری نداشتیم، ولی حتما در اطلاع دادن کم کاری کردیم، البته وزیر نظرشان همین بود و اخباری هم حتما مطلع بوده است.

وی ادامه داد: هیچ کس تضمین نکرده که افراد در سمت های خود باقی بمانند و حالا نیز بر اساس اقتضائات تغییراتی صورت گرفته است، کسی تضمین نکرده که بنده هم تا سالیان سال در پست خود باقی بمانم، بلکه تا زمانی که مفید و مناسب هستم در این پست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اطلاع دادن خبر برکناری به اخباری کم کاری کردیم/ اخباری هم حتما مطلع بوده!

در اطلاع دادن خبر برکناری به اخباری کم کاری کردیم/ اخباری هم حتما مطلع بوده!