مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 12:362016-06-26حوادث

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد کشف 110 کیلو تریاک در 3 عملیات مشترک انتظامی


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 110 کیلوگرم تریاک در سه عملیات مشترک انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد پلیس در مقابله با مواد مخدر اظهار کرد: در همین راستا اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات‎های مشترک به منظور مقابله با فعالان مواد مخدر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان معلوم شد که یک قاچاقچی به هویت معلوم قصد دارد مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور به همدان وارد کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه هدف این قاچاقچی این بود که این مواد را در بین قاچاقچیان خرد در استان توزیع کند، افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده طی یک عملیات هدفمند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار این فرد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در حال انتقال محموله 20 کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان بهار دستگیر شد، اظهار کرد: این مواد مخدر به صورت حرفه‎ای در یک تریلی جاسازی شده بود.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنانش گفت: در عملیات مشترک دیگری با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان، مأموران موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد کشف 110 کیلو تریاک در 3 عملیات مشترک انتظامی

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد کشف 110 کیلو تریاک در 3 عملیات مشترک انتظامی