مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:212016-06-26اقتصادي

قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی شهرهای مرکزی مازندران تشکیل شد


مسئول کانون بسیج رسانه سپاه بابلسر از تشکیل قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی شهرهای مرکزی مازندران به محوریت بابلسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهومن رمضانیان صبح امروز در جلسه قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی، جهاد فرهنگی و استقبال از شهدا و رزمندگان مدافع حرم اظهارداشت: فرهنگ سازی و اعتلای اقتصاد کشور به سمت اقتصاد مقاومتی، هدایت متخصصان، کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل به سمت تولید محصولات ضروری و مورد نیاز کشور و تلاش جهت افزایش مشارکت های مردمی برای حضور موثر در عرصه های اقتصاد مقاومتی از جمله ماموریت های اصلی رسانه ها در زمان اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تبیین و تشریح نقش اقتصاد مقاومتی و کارکردهای سازنده آن در استقلال اقتصادی کشور و رهایی از وابستگی ملی، جلب نظر سرمایه گذاران برای مشارکت در اقتصاد مقاومتی و آسیب شناسی موانع و نیازمندی های تحقق اقتصاد مقاومتی نیز از جمله راهبردهای موثر جهت فرهنگ سازی و اعتلای اقتصاد کشور به سمت اقتصاد مقاومتی بوده که باید در زمان اجرای اقتصاد مقاومتی در سرلوحه فعالیت های فعالان رسانه ای قرار گیرد.

مسئول کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه بابلسر, اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، گسترش و تعمیق فرهنگ کار، تولید محتوای رسانه ای، به نمایش گذاشتن دستاوردها و موفقیت های فعالان حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی شهرهای مرکزی مازندران تشکیل شد

قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی شهرهای مرکزی مازندران تشکیل شد