مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 11:162016-06-26سياسي

رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر: یادواره شهدای عملیات رمضان در ابهر برگزار می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر از برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان و فعال قرآنی در این شهرستان خبر داد.

- عارف صدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا یکی از طرح های مهمی است که توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی هفته جاری دیدار با خانواده شهدا در شهرستان ابهر انجام خواهد شد.

*برگزاری همایش گلشن وحی در ابهر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در این شهرستان پیش بینی شده است، اضافه کرد: برگزاری همایش گلشن وحی یکی از این برنامه ها است که با همکاری و مشارکت خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش گلشن وحی شامل برگزاری محفل انس با قرآن کریم است، ادامه داد: این مراسم روز هفتم تیرماه در محل مسجد جامع شریف آباد شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

*برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان در ابهر صدری همچنین به برگزاری یادواره شهدا در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای عملیات رمضان و فعالین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر: یادواره شهدای عملیات رمضان در ابهر برگزار می شود

رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر: یادواره شهدای عملیات رمضان در ابهر برگزار می شود