مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 09:162016-06-26ورزشي

در مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند شهید ناصری بر دنیای جادویی غلبه کرد


در مسابقات فوتسال قهرمانی جام رمضان شهرستان بیرجند تیم شهید ناصری بر دنیای جادویی غلبه کرد و به دور بعدی رقابت ها صعود کرد.

- محمدرضا سمعیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند در چهار رده سنی در سالن ورزشی شهیدین قاسمی برگزار می شود.

وی افزود: نخستین بازی پانزدهمین شب این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی مسابقات رده سنی نوجوانان انجام شد که تیم فوتسال پیروزی 4 بر صفر تیم سرخ پوشان را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

رییس هیأت فوتبال بیرجند گفت: در دومین بازی تیم فوتسال ایران جوان(الف) 5 بر صفر از سد تیم نوین نوفرست گذشت و به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان نوجوانان بیرجند صعود کرد.

سمعیان یادآور شد: فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند در رده سنی نوجوانان با هنرنمایی تیم های ایران جوان و پیروزی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی فوتسال رده سنی آزاد این رقابت ها تیم فوتسال نواندیش 4 بر یک تیم مرکز موبایل عرفان را شکست داد و به مرحله نهایی صعود کرد.

* اتحاد در ضربات پنالتی در مقابل نیروی انتظامی شکست خورد رییس هیأت فوتبال بیرجند گفت: در دومین بازی مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند شهید ناصری بر دنیای جادویی غلبه کرد

در مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند شهید ناصری بر دنیای جادویی غلبه کرد