مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 06:462016-06-26سياسي

گزارش جهانگیری درست است یا ادعای مدیر بانک رفاه؟!


معاون اول رییس جمهور پنجشنبه در ضیافت افطار رییس جمهور با هیئت دولت از بازگرداندن حقوق نامتعارف 234 میلیونی به خزانه خبر داد.

رسانه ها نیز از برکناری مدیر متخلف خبر داده اند اما مدیر بانک رفاه کارگران که فیش حقوق 234 میلیونی متعلق به وی است می گوید.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، معاون اول رییس جمهور پنجشنبه در ضیافت افطار رییس جمهور با هیئت دولت از بازگرداندن حقوق نامتعارف 234 میلیونی به خزانه خبر داد.

رسانه ها نیز از برکناری مدیر متخلف خبر داده اند اما مدیر بانک رفاه کارگران که فیش حقوق 234 میلیونی متعلق به وی است می گوید نه برکنار شده و نه چنان حقوقی گرفته است! روزنامه های حامی دولت نظیر شهروند و آفتاب یزد دیروز با تیترهایی از قبیل اسحاق جهانگیری: هرکس خلاف کرده باید برکنار شود- 234 میلیون تومان حقوق نامتعارف به خزانه بازگشت و پیگیری های دولت در پرونده حقوق های کلان به مرحله عمل رسید- برکناری مدیر متخلف بانک رفاه به ماجرا پرداختند اما همزمان با کمال تعجب خبرگزاری دولتی ایرنا تریبون را به مدیر بانک رفاه سپرد تا همه چیز را انکار کند و حتی بگوید وزیر رفاه نمی تواند او را برکنار کند حتی اگر عمده سهام بانک رفاه متعلق به سازمان تأمین اجتماعی باشد! او گفته که در دفتر کار خود نشسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جهانگیری درست است یا ادعای مدیر بانک رفاه؟!

گزارش جهانگیری درست است یا ادعای مدیر بانک رفاه؟!