مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 02:112016-06-25سياسي

امام جمعه مهدی شهر: تابلوی زندگی شیعه باید دوری از ظلم به دیگران باشد


تابلوی زندگی شیعه باید دوری از ظلم به دیگران باشد و این آموزه علوی است.

- و این آموزه علوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مهدی شهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی شنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز هفتم تیرماه 1360 و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در جمع مردم مهدی شهر در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب این شهر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی، با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند همه ما در دنیا همانند یک کشاورز هستیم، اظهار داشت: گفتار، کردار و قضاوت هایی که در دادگستری داریم، همه بذرهایی است که می کاریم و این بذرها را خودمان درو خواهیم کرد.

امام جمعه مهدی شهر تصریح کرد: اگر بذری که کاشتیم، بذر خیر و خوبی باشد، این بذر خوب در تولید نور و تولید انرژی برای عمل صالح بعدی و در چهره و ظاهر انسان اثر می گذارد.

وی افزود: اگر بذری که کاشتیم، بذر شر و بدی بود، تولید ظلمت می کند و انسان کسل می شود و حال عبادت و معنویت را ندارد و تمام زندگی سر همین یک خط مسأله است.

بارانی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) گفت: اگر هفت آسمان و آنچه در آن است، را به حضرت علی (ع) بدهند و از ایشان یک درخواست کنند که پوست جویی را از دهان یک مورچه بیرون کند، به این مقدار که به مورچه ظلم کند، راضی نمی شود؛ اما ما که شیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهدی شهر: تابلوی زندگی شیعه باید دوری از ظلم به دیگران باشد

امام جمعه مهدی شهر: تابلوی زندگی شیعه باید دوری از ظلم به دیگران باشد