مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 02:012016-06-25اقتصادي

آداب دعا و نیایش!


به طور قطع و یقین می توان این چنین بیان داشت که هیچ ماهی از ماه های سال به اندازه ماه رمضان دارای دعا و اعمال مخصوص نیایش نیست، چرا که برای هر روز و شب این ماه ارزشمند دعا و عبادتی خاص نقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، یکی از زیباترین و با ارزش ترین کارهایی که در ماه رمضان می بایست مورد توجه و اهمیت خاص قرار داشته باشد، دعا و نیایش به درگاه الهی است.

دعا زیباترین و قیمتی ترین پل دنیاست که با استفاده کردن از آن در مسیر زندگی، حیات انسان رنگ بوی ارزشی پیدا می کند، نه تنها حیات زندگی، زیبا می شود، بلکه قیمت انسان نیز ارزشی ماورایی به خود می گیرد.

دعا زیباترین پل ارتباطی بین معبود و مخلوق است؛ چرا که زیباترین رابطه و ارتباط در حیات مادی و معنوی رابطه انسان با خداست، و دعا به عنوان بهترین وسیله و زیباترین پل ارتباطی می تواند انسان را در مسیر هدف خلقت الهی قرار دهد.

وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاَّ لِیَعْبُدُونِ؛ [سوره ذاریات، آیه 56] جن و انس را جز برای پرستش خود نیافریده ام و دعا یکی از بارز ترین ابزار پرستش الهی است.

دعا قیمت و عیار انسان را غنا می بخشد در مکتب اسلام و آموزه های روایی و قرآنی، دعا ابزار و وسیله ارزشمندی است که هر کس در زندگی خود به درستی از آن استفاده نماید، ارزش و غنا پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آداب دعا و نیایش!

آداب دعا و نیایش!