مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 20:212016-06-25ورزشي

صادقیان: ماشین سازی تبریز بهترین انتخابم بود/دوباره به روزهای اوج بازمی گردم


بازیکن جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی بهترین انتخابم برای ادامه فوتبال در این فصل از لیگ برتر بود و امیدوارم در این تیم موفق باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پیام صادقیان عصر امروز در حاشیه اردوی تیم ماشین سازی تبریز در سرعین اظهار داشت: ماشین سازی تبریز بهترین انتخاب من برای ادامه فوتبال در لیگ پانزدهم بود و از اینکه امسال در کنار رسول خطیبی توپ می زنم بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به اینکه من در این فصل از لیگ برتر با ماشین سازی تبریز به روزهای اوج خود بازمی گردم، افزود: هدف من این است که با بازی و گلزنی های مداوم خود دل هوداران تبریزی را خوشحال کنم چرا که بازی کردن در تیم های فوتبال تبریزی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است.

بازیکن تیم ماشین سازی تبریز بیان کرد: از اینکه دوباره به تیم پدری خود ماشین سازی آمده ام بسیار خرسندم و انتظار دارم در پایان فصل با این تیم به افتخارات بزرگی دست یابم و در این زمینه رسول خطیبی که مربی بسیار حرفه ای بوده می تواند در روند توسعه فوتبال من کمک شایانی داشته باشد.

صادقیان اظهار کرد: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امسال تمرینات منظم و فشرده ای را زبرنظر رسول خطیبی پشت سر گذاشته و این تیم باوجود اینکه امسال از جام آزادگان به لیگ برتر صعود کرده می تواند حرف های زیادی را برای گفتن در لیگ برتر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقیان: ماشین سازی تبریز بهترین انتخابم بود/دوباره به روزهای اوج بازمی گردم

صادقیان: ماشین سازی تبریز بهترین انتخابم بود/دوباره به روزهای اوج بازمی گردم