مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 20:212016-06-25اقتصادي

یک میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت


معاون استاندار البرز با بیان اینکه برای ورزشگاه 6 هزار نفری کرج 4 میلیارد تومان پیش بینی شده بود، گفت: استاندار البرز یک میلیارد تومان از سایر بخشها جابجا کرده و به این طرح اضافه کرد تا هرچه زودتر این سالن به مرحله افتتاح برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از کرج، هیربد معصومی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که بعد از ظهر امروز در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه گل محمدی مدیری رک بوده است، اظهار داشت: استان تهران با برداشتن وی به استان البرز تعرض کرده است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه تعدد مدیریت در استان البرز سبب شده است که توسعه البرز به تعویق بیافتد، افزود: مدیرکلی در استان البرز دست کمی از مدیرکلی در تهران ندارد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در مقایسه با سایر استان ها دارای رتبه ممتاز در حوزه ورزش و جوانان است، گفت: استان البرز مهاجرپذیر است و به همین سبب جمعیت جوان آن نسبت به جمعیت میانسال بیشتر است که این امر توجه ویژه ای را می طلبد.

معصومی با بیان اینکه 6 سهمیه المپیک ریو توسط ورزشکاران البرزی کسب شده است، افزود: به همین سبب وزارت باید توجه بیشتر به استان البرز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت

یک میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت