مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 18:402016-06-25اقتصادي

لاریجانی : مدیریت مناسب و استفاده از ظرفیت های قانونی سبب رشد سایپا شده است


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، اقدامات سایپا را در توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیت ها مناسب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، علی لاریجانی در این دیدار گفت : استفاده حداکثری از سرمایه گذاری در کشور، جذب دانش، فناوری نوین و توسعه محصولات ، مهم و اقدام سایپا به عنوان اولین شرکت صنعتی در اصلاح ساختار دارایی های خود مورد تقدیر است.

دکتر لاریجانی از مدیران سایپا که به عنوان اولین بنگاه اقتصادی در کشور با استفاده از "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم"، توانستند ساختار دارایی های بنگاه خود را اصلاح کنند ، تقدیرکرد و گفت : بنگاه های اقتصادی کشور از ظرفیت هایی که این قانون در اختیار آنها قرار می دهد، استفاده کنند.

لاریجانی همچنین خواستار ادامه فعالیت های گروه خودروسازی سایپا جهت ارتقا سطح کیفیت، طراحی، تولید محصولات ارزان قیمت و تعمیق میزان ساخت داخل شد.

بنابر گزارش سایپانیوز ؛ رییس مجلس شورای اسلامی همچنین استفاده از همه ظرفیت های کشور و توان و دانش موجود در کشور را از لازمه های اقتصاد مقاومتی دانست و بر توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیت های علمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی : مدیریت مناسب و استفاده از ظرفیت های قانونی سبب رشد سایپا شده است

لاریجانی : مدیریت مناسب و استفاده از ظرفیت های قانونی سبب رشد سایپا شده است