مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 16:562016-06-25بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


دستگیری 6 مخالف مسلح در بامیان،کشته شدن یک کارمند امنیت ملی ، کشته شدن 3 فرمانده طالبان در فاریاب، شناسایی عاملان قتل عضو مجلی نمایندگان و اعدام یک قاضی در ولایت فراه مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت افغانستان "، آغاز عملیات سرکوب داعش پس از کشتار غیرنظامیان در کوت ننگرهار، دستگیری 6 مخالف مسلح در ولایت بامیان، 12 زخمی در اثر تصادف ترافیکی در پروان، کشته شدن یک کارمند امنیت ملی توسط مخالفان مسلح، کشته شدن 3 فرمانده طالبان در ولایت فاریاب، شناسایی عاملان قتل عضو مجلی نمایندگان و اعدام یک قاضی در ولایت فراه توسط طالبان مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان است.

آغاز عملیات سرکوب داعش پس از کشتار غیرنظامیان در کوت ننگرهار عبدالله حبیبی وزیر دفاع ملی افغانستان اعلام کرده که برای سرکوبی گروه داعش در ولایت ننگرهار عملیات های گستره راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حبیبی گفته است حمله روز گذشته گروه داعش به خانه های ساکنان شهرستان کوت ننگرهار، سر بریدن کودکان و ربودن زنان این منطقه ناجوانمردانه است.

افراد گروه داعش ساعت 3 بامداد دیروز با حمله به ایست بازرسی پلیس شهرستان کوت وارد این منطقه شدند و 23 خانه را به آتش کشیدند و کودکان 6 تا 9 سال را سر بریدند و تعدادی از ساکنان این منطقه را که شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان