مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 16:512016-06-25بين الملل

درخواست عربستان از رژیم صهیونیستی برای تجاوز نظامی به لبنان


یک منبع سوری فاش کرد رژیم سعودی از رژیم صهیونیستی خواسته است برای مقابله با حزب الله به لبنان حمله کند، چرا که سعودی ها به دنبال مانع تراشی در برابر تلاش های مقاومت و دیگر نیروهای پشتیبان ارتش سوریه هستند که دستاوردهایی در صحنه میدانی کسب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، طی ماه ها و هفته های اخیر خبرها و گزارش های زیادی درباره نزدیک تر رژیم صهیونیستی و آل سعود به یکدیگر و تکاپوی سعودی ها برای عادی سازی روابط با اشغالگران قدس منتشر شده است که دیدارهای علنی انجام شده میان مقامات دو طرف احتمال این که آل سعود دیر یا زود با غاصبان سرزمین ملت فلسطین پیمان سازش را امضا کند، افزایش یافته است.

وجه اشتراک صهیونیست ها و آل سعود مهمترین وجه اشتراک و پیوندی که آل سعود را به صهیونیست ها نزدیک کرده، دشمنی و خصومت ورزی با محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

در این زمینه حسام شعیب کارشناس امور اسلامی از سوریه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از اطلاعاتی خبر داد که نشان می دهد رژیم سعودی از دستگاه های اطلاعاتی و ارتش رژیم صهیونیستی خواسته است دست به عملیات نظامی علیه مقاومت اسلامی لبنان بزنند، چرا که سعودی ها به دنبال مانع تراشی در برابر تلاش های مقاومت و دیگر نیروهای پشتیبان ارتش سوریه هستند که در حال کسب دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عربستان از رژیم صهیونیستی برای تجاوز نظامی به لبنان

درخواست عربستان از رژیم صهیونیستی برای تجاوز نظامی به لبنان