مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 16:012016-06-25اجتماعي

نهمین روز متوالی هوای ناسالم در اراک


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای کلانشهر اراک برای نهمین روز متوالی برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اشاره به آلودگی هوای اراک اظهار داشت: اراک یکی از هشت شهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون 23 روز ناسالم را سپری کرده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز پایش غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در هوای اراک در 24 ساعت گذشته 104 میکروگرم بر مترمکعب گزارش شده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: کیفیت هوای اراک امروز نیز برای نهمین روز متوالی برای گروه های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و افراد دارای نقص سیستم ایمن در وضعیت ناسالم قرار دارد.

ابراهیمی کارنامی خاطرنشان کرد: ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در هوای اراک 39 میکروگرم بر مترمکعب است و کیفیت کنونی هوای کلانشهر اراک برای گروه های حساس ناسالم اعلام شده است.

وی بیان داشت: براساس شاخص های سنجش کیفیت هوا میانگین غلظت آلاینده 101 تا 150 بیانگر شرایط ناسالم هوا برای گروه های حساس جمعیتی و وضعیت نارنجی و غلظت آلاینده ها از 151 تا 200 میکروگرم بر مترمکعب بیانگر شرایط ناسالم هوا برای تمامی افراد جامعه و وضعیت قرمز هوا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین روز متوالی هوای ناسالم در اراک

نهمین روز متوالی هوای ناسالم در اراک