مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:552016-06-25ورزشي

ابراز رضایت گودرزی از آماده سازی تنها بانوی تکواندوکار المپیکی ایران


وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان، ابراز امیدواری کرد، بانوان کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو نتایج خوبی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی با ابراز رضایت از رکورد شکنی بانوان در سهمیه المپیک که نخستین بار به 9 نفر رسیده است ابراز امیدواری کرد این حضور با افتخار آفرینی نیز همراه شود.

وزیر ورزش از آماده سازی تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ابراز رضایت کرد و در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان از کیمیا علیزاده که حضورش در المپیک برای بانوان تکواندوکار انگیزه و راه جدیدی بوجود آورده به نیکی یاد کرد و در عین حال از حضور حریفان تمرینی که با تلاش صادقانه در اردوها حضور دارند قدردانی و کرد و گفت: حریفان تمرینی هم در موفقیت ورزشکاران نقش غیر قابل انکاری دارند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ضمن ارائه گزارشی از نحوه آماده سازی تیم ملی بانوان گفت: امیدوارم کیمیا علیزاده بتواند با توجه به زحمات زیادی که برای آمادگی خوب به منظور حضور قدرتمندانه در المپیک متحمل شده جامعه بانوان را سربلند کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز رضایت گودرزی از آماده سازی تنها بانوی تکواندوکار المپیکی ایران

ابراز رضایت گودرزی از آماده سازی تنها بانوی تکواندوکار المپیکی ایران