مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 15:402016-06-25ورزشي

گودرزی: تکواندو از امیدهای ایران در المپیک است


وزیر ورزش در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو مردان با ابراز رضایت از نحوه آماده سازی آنها ، این رشته را از امیدهای مدال در المپیک ریو دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ محمود گودرزی با حضور در خانه تکواندو از تمرینات آماده سازی تیم ملی مردان ایران بازدید و دقایقی با کادر فنی و ورزشکاران همچنین رییس فدراسیون تکواندو کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید، نحوه آماده سازی تیم ملی تکواندو را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به توضیحات مربیان همچنین سوالاتی که از آنها داشتم در جریان روند آماده سازی این تیم قرار گرفتم و خوشبختانه نحوه تمرینات را در راه آماده سازی برای حضور مقتدرانه در المپیک ریو مناسب دیدم.

گودرزی ادامه داد: تکواندو برای المپیک ریو از امیدهای کاروان ورزش ایران محسوب می شود و خوشبختانه وضعیت آماده سازی آنها خوب پیش رفته و از رنکینگ های بالایی نیز برخوردارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می توانند نتایج خوبی بگیرند.

وزیر ورزش از نحوه تلاش و جدیت ملی پوشان قدردانی کرد و گفت: کسب نتیجه فقط مدال آوری نیست، همانا تلاش جانانه برای عزت و سربلندی کشور در این عرصه بزرگ موفقیت قلمداد می شود اما با روند آماده سازی خوب تیم ملی تکواندو نیز نتیجه از حیث مدال هم به یار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: تکواندو از امیدهای ایران در المپیک است

گودرزی: تکواندو از امیدهای ایران در المپیک است